مزیتهای راه اندازی فروشگاه اینترنتی چیست؟

مزیتهای راه اندازی فروشگاه اینترنتی چیست؟

frotel ecomerce eshop Personalization Importance Brand Success مزیتهای راه اندازی فروشگاه اینترنتی چیست؟
فروشگاه ساز
گسترش رسانه های دیجیتال امکانات جدید ی را هم برای مشتری هم جهت شركت های خلق كرده است. امکانات ی که تجارت و خرید و فروش کالا خدمات و کسب درآمد را از شکل سنتی خود کاملا جدا کرده و جهان ی تازه را به روی تاجران باز کرده است.
امکانات ی که فعالان این عرصه را قدرتمند تر از همـواره کرده است و نبوغ و خلاقیت می تواند در این عرصه کسب و کارتان را متحول نماید و در کمترین فراتر از تصوراتتان پیشرفت نمایید. بررسي سرگذشت بزرگان تجارت الکترونیک جهان شاهد این توانمندی تجارت الکترونیک است . تجارت الکترونیک در حال تبدیل شدن به یکی از ملزومات اصلی در هر کسب کاری شده است می توان انتظار داشت در آینده ای نزدیک جایگزین بازار سنتی گردد.

از عبارت این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

۱- بیشتر شدن چشم گیر قدرت خریدار ،حق گزینش ، مقایسه آسان :

امروزه فقط با یك كلیك، خریداران می توانند رقبا و محصولات شان را با هم مقایسه كرده جواب های را در كسری از ثانیه دریافت كنند. دیگر نیازی به رانندگی تا فروشگاه پارك، انتظار در صف اتوبوس و جر و بحث با فروشندگان نیست.
حتی در موارد ی می توانند قیمت های درخواست ی را تعیین كنند (مثلادر مورد هتل و بلیت هواپیما) تا عرضه كنندگانی كه می توانند شرایط خریدار را فراهم كنند با او ارتباط بگیرند، به عبارتی به یك مناداستان دست بزنند. خریداران می توانند با دست به دست دادن به افراد دیگر و اضافه کردن اندازه خریدشان، از تخفیف بیش تری بهره مند شود.

۲- دسترسی به انواع بیش تری از كالاها خدمات:

امروزه خریداران می توانند نسبتا هر آنچه را كه می خواهند از طریق اینترنت سفارش دهند (در كشور خودمان مسیر گسترش تجارت كسب كار اینترنتی به این هدف تمایل دارد) به عنوان مثال آمازون دات كام (Amazon.com) خود را بزرگ ترین فروشگاه كتاب با بیش از سه میلیون جلد كتاب معرفی می كند; شرایطی كه هیچ فروشگاه كتاب فیزیكی نمی تواند از پس آن برآید. به علاوه، خریداران قادرند این كالاها را از همه جهان سفارش دهند.

۳- كسب اطلاعات زیاد درباره تمام چیز:

خریداران می توانند نسبتا همه روزنامـه های جهان از اقصی نقاط آن را بخوانند به دایره المعارف ها، فرهنگ های لغت، اطلاعات پزشكی، رتبه بندی فیلم جذاب ها، گزارشات مصرفی بی نهایت منابع اطلاعات آنلاین دسترسی داشته باشند.

۴- سهولت بیش تر در سفارش دادن، ارتباطات متقابل تحویل گرفتن سفارش:

مشتریان امروزی می توانند از خانه، دفتر كار و حتی از طریق تلفن همراه ، به صورت ۲۴ ساعته و در همه هفت روز هفته سفارشات خود را ارایه بدهند همچنین این کالاها در كم ترین زمان به دست آن ها می رسد.

۵- قابلیت تبادل نظر درمورد محصولات و خدمات:

امروزه مشتریان می توانند با ورود به اتاق های گفت وگو (Chatrooms) در گاهي حوزه های مورد علاقه مردم به مبادله اطلاعات و عقاید بپردازند.

۶- گسترش کانال های اطلاعاتی و بازار فروش:

شركت ها می توانند كانال های اطلاعات و فروش ی (از طریق اینترنت) با دسترسی جغرافیایی وسیع تر ایجاد كنند تا از طریق آن به اطلاع رسانی ترفیع کالاها كسب كارشان در همه ایران و حتی دنبا بپردازند. از مجرای به راه انداختن وب سایت، شركت ها می توانند محصولات ، تاریخ فلسفه كسب كار، فرصت های شغلی دیگر اطلاعات مورد علاقه بازدیدكنندگان را ارایه كنند. برخلاف اطلاعیه ها و بروشورهای سابق، اینترنت به شركت ها این امكان را می دهد كه اندازه بسياري از اطلاعات با کمترین هزینه را انتقال دهند.

۷- تولید و ساخت بانک اطلاعاتی کامل:

شركت ها می توانند درمورد بازار، مشتریان فعلی، مشتریان بالقوه و رقبا اطلاعات كامل تر غنی تری را به دست آورند. آن ها همچنین می توانند مشاهدات بازاریابی را از طریق اینترنت با ترتیب دادن گروه های كانون، ارسال پرسش نامـه و جمع آوری داده های اولیه از چندین طریق مختلف به انفجام برسانند. در زمانهای مورد نیاز از طریق پست الکترونیکی به مشتریان هدف محصول یا خدمات جدید را معرفی کرد اطلاع رسانی و بازاریابی هدفمند را انجام داد.

۸- تبادل نظر و بالا رفتن بازده مجموعه:

به واسطه حضـور اینترنت، شركت ها می توانند یك اینترانت خصوصی (شبکه داخلی) كه ارتباطات داخلی بین كاركنان را تسهیل و تزود می كند راه اندازی كنند و از آن طریق كاركنان موارد خود را از نیز بپرسند، پیشنهاد ات توصیه های افراد دیگر را دریافت كنند اطلاعات لازم را از سرور مرکزی شركت بارگیری و بارگذاری كنند و اتوماسیون سازی صورت گیرد.

۹- تسهیل رابطه با مشتریان و شرکـت های دیگر:

شركت ها قادرند ارتباطات دو طرفه با مشتریان بالفعل بالقوه داشته باشند همچنین مبادلات كارآتری داشته باشند. تبادل اطلاعات، سفارش دهی سفارش گیری سیستم پرداخت كارآمدتری با توزیع كنندگان تامین كنندگان خواهند داشت.
همين طور شركت ها می توانند به ارسال اطلاعیه ها، كوپن های تخفیف، نمونه ها و اطلاعات به مشتریانی باشند كه این اقلام را تقاضا كرده اند و یا اجازه ارسال آن ها را به شركت مزبور داده اند.

۱۰- تحلیل اطلاعات ارائه خدمات بر پایه نتیجه تحلیل:

شركت ها می توانند محصولات خدمات خود را با مصرف از اطلاعات پایگاه داده ها درمورد تعداد بازدیدكنندگان از سایت و همين طور تناوب بازدید، جهت مشتریان مشاهده نمایند و در جهت بازبینی کالا خدمات خود علاقه مندیها و نیازهای مشتریان را در نظر گرفت.

۱۱- انجامبقیه امور جانبی به شکل اینترنتی پر بازده تر:

شركت ها قادر به بازبینی خرید، استخدام، آموزش و ارتباطات داخلی خارجی (حتی بین المللی) هستند .
شركت ها می توانند به وسیله مقایسه قیمت های رقبا در اینترنت، صرفه جویی بیشتری داشته باشند نیز با خرید از مزایده ها، همين طور بسياري از آن ها در حال فراهم آوردن محصولات روش ی اینترنتی می باشند كه می توانند به وسیله آن كاركنان، واسطه ها نمایندگی ها را با تعرفه كم تری روش دهند.به این ترتیب شركت ها با صرفه جویی قابل ملاحظه در هزینه و در حالی كه دقت كیفیت خدمات را ویرایش می دهند در لجستیك و عملیات خود ترقی می كنند.

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

خرید vps خرید vps ارزان خرید سرور مجازی خرید سرور مجازی ارزان خرید وی پی اس خرید وی پی اس ارزان خرید فیلترشکن خرید vpn خرید vpn ارزان خرید vpn خرید vpn