حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد: آن گناه سلامتی را از انسان می گیرد!

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد: آن گناه سلامتی را از انسان می گیرد!

|حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد: آن گناه سلامتی را از انسان می گیرد! از مسیح داراب|

صدای شیعه: متن زیر مشروح درس اخلاق حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد در جمع طلاب حوزه علميه امام و پیشوا رضا(ع) می باشد که در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ایراد شده می باشد. متن آن سخنرانی را در ادامه می خوانید.

در جلسات قبل پیرامون آثار غیبت بحث کردیم. و همچنین عرض شد که آن رذیلت، پاره ای آثار فردی، روحی و همچنین انفسی دارد. و همچنین پاره ای آثار فرهنگی و اجتماعی و همچنین آفاقی دارد. فی الجمله بخشی از آثار را توضیح دادیم.

اثر شیاع غیبت در جامعه

ولی باید توجه داشت شامل آثاری که در خبرهای جدید ما ذکر شده می باشد آن می باشد که گویی سنت پروردگار و همچنین قاعده و همچنین قانون الهی آن می باشد که در صورتی که کسی بدی کند غیره ای هم نسبت به او بدی می کند. آن قاعده در خصوص غیبت هم مطرح شده می باشد. از امام و پیشوا صادق(ع) نقل شده می باشد که حضرت فرمودند: «لا تَغتب فتُغتب…» غیبت غیره ای را نکن تا او هم غیبت تو را بکند! یک معنای آن روایت اینست که در صورتی که غیبت کسی را بکنی بدان که آن رذیلت شیاع می یابد و همچنین رسم می می شود و همچنین نهایتا نوبت به تو هم می رسد.

خیال می کنی در صورتی که غیبت کسی را بکنی تمام می می شود و همچنین یک طرفه می باشد؟ هنگام و زمانی که تو غیبت کنی دیگران هم از تو یاد می گیرند و همچنین همین روش آرام آرام سنت می می شود و همچنین قبح غیبت از بین می رود. و همچنین همه غیبت همدیگر را می کنند. یک معنا همین می باشد که غیبت نکن تا به عنوان رسم و همچنین سنتی در بین شهروندان و مردم شهر رواج یابد و همچنین جامعه را آلوده کند. چرا که جهت دیگران هم مانند تو شرایط فراهم می باشد تا مرتکب آن فعل قبیح شوند. لذا معنایی که از آن روایت برداشت می می شود تحلیل فرهنگی و اجتماعی آثار غیبت می باشد که در صورتی که غیبت کنیم باعث نشر آن رذیلت می شویم.

غیبت؛ گناهی گریبانگیر

در حدیث غیره ای حضرت می فرمایند: لايطمعن…المغتاب في السلامه(الخصال: ۴۳۴ / ۲۰). کسی که غیبت می کند خیال نکند که سالم می ماند. دیگر نباید طمع سلامت داشته باشد. و همچنین یا به همین معنا که هنگام و زمانی که غیبت می کنی روزی هم تو مورد غیبت قرار خواهی گرفت. جامعه آلوده می می شود. خیال نکن غیبت دیگران را می کنی ولی باید توجه داشت راجع به تو غیبت نخواهد شد! طبیعی می باشد که دیگران هم عکس العمل نشان می دهند. حدیث دوم موید معنای اولی می باشد که از حدیث اول عرض کردیم.

معنای دوم حدیث اشاره ای به گفته های اول جلسه می باشد که عرض شد سنت هایی وجود دارد. در روایات فراوانی آن بحث و داستان هست. در انواع معاصی آن مطلب مطرح شده می باشد. مثلا فرموده اند: به دیده ریبه و همچنین به نیت و اراده حرام به محارم دیگران نگاه مکن که همین اتفاق راجع به خودت می افتد. و همچنین به نوامیس تو می نگرند. البته آن روایات هم همین دو تفسیر را می پذیرد. یکی تحلیل فرهنگی و اجتماعی ماجراست. هنگام و زمانی که کسی چشم چرانی کند یکی یکی اشخاص از هم یاد می گیرند. هنگام و زمانی که تعداد افرادی که حریم نگاه نمی دارند و همچنین چشم چرانی می کنند زیاد شد؛ عده ای هم نسبت به محارم تو چشم چرانی می کنند.

هرچه کنی به خود کنی…

ولی باید توجه داشت معنای دوم، تحلیل معنوی و همچنین متکی به سنن الهی می باشد که اصولا آن هم بدی ای که در حق دیگران می کنی غیره ای در حق تو می کند. «لا تَغتب فتُغتب، ولا تحفر لاخيک حفرة فتقع فيها…» آن ضرب المثل را در فارسی هم داریم که گفته می می شود چاه کن اول خودش ته چاه می باشد. امام و پیشوا(ع) هم می فرماید: جهت غیره ای دام نگستر و همچنین حفره نکن که خودت درونش خواهی افتاد. سپس به آن هم سنت الهی و همچنین قاعده افعال خداوندی اشاره می فرماید: فإنک کما تَدين تُدان.(البحار: ۷۵ / ۲۴۹ / ۱۶). آن هم روش که عمل می کنی با تو عمل می می شود.

آن نشان می دهد که تفسیر دوم از آن حدیث صحیح تر می باشد چرا که در آخر به همین مطلب استدلال می فرمایند. سنت الهی چنین می باشد. خداوند همه عذاب ها و همچنین عقاب ها را به آخرت موکول نمی کند. بلکه بعضی در همین دنیا گریبان گیر انسان می می شود که یکی از آنها بازخورد متقابل افشای سرّ دیگران می باشد. آن هم نوعی عذاب می باشد که خداوند در سنن خود تعبیه کرده می باشد. در صورتی که به مظلومی بد کردی در حالی که او یا صدایش به جایی نمی رسد که از خودش دفاع کند یا شرایطش مجال دفاع از حقش را نمی دهد. یا اصلا مطلع نیست که به او تهمت زدی یا اهانت کردی یا افترا بستی؛ خیال می کنی کار تمام می باشد و همچنین موکول به قیامت می می شود؟ تا آنکه آخر عمر توبه کنی و همچنین آمرزیده شوی؟ نخیر! خداوند همین جا عقاب می کند.

شامل عقاب ها ابتلای انسان در همین دنیا می باشد. همین جا بایستی و حتما تاوان داد. و همچنین انتقام در همین دنیا گرفته می می شود. آن قاعده ای می باشد که حضرت بر طبق آن هم استدلال می فرمایند: فإنک کما تَدين تُدان. هرجور رفتار کنی آن هم گونه نیز با تو عمل می می شود. پس یکی از آثار و همچنین عواقب منفی رذیلت غیبت آن می باشد که به خود انسان برمی گردد. و همچنین شامل بازتاب و همچنین پژواک می باشد. عمل آدمی پژواک دارد. مثل کوه که فریاد می زنید و همچنین پژواک آن هم به تو برمی گردد. صَدایش برمی گردد. کلمه «صَدا» صحیح می باشد نه «صِدا». صَدا هم معنی پژواک می باشد و همچنین غیر از ندا می باشد که به معنی فریاد می باشد. دنیا مانند کوه، بازتاب دارد. عملی را انجام می دهید و همچنین نه یک بار که ده بار آن هم صَدا به تو برمی گردد.

اخراج از مملکت الله

حدیث غیره ای از امام و پیشوا صادق(ع) هست که حضرت می فرمایند: «من روى على مؤمن روايه يريد بها شينه و همچنین هدم مروته ليسقط من أعين الناس، أخرجه الله عزوجل من ولايته إلى ولايه الشيطان» (البحار: ۷۵ / ۲۵۸ / ۵۳). در صورتی که کسی چیزی از برادر مومن خود را در غیابش نقل کند. (نقل هم دوالّ مختلفی دارد. نظیر نوشتن یا ایما و همچنین اشاره) تا او را تخریب کند و همچنین موجب شین برادر دینی خود می شود و همچنین انهدام شخصیت او را درپی داشته باشد تا او را در چشم شهروندان و مردم شهر فرو کاهد یا از چشم شهروندان و مردم شهر بیفتد؛ خداوند هم او را از مدار ولایت خود اخراج می کند.

به تعبیر امروزی گذرنامه و همچنین تبعیت او را باطل می کند. تو دیگر جزء کشور من نیستی! برو به ولایت شیطان! جزء مملکت من نیستی تا در اختیار من باشی. برو و همچنین در مملکت شیطان تنفس کن! آن هم چیزی می می شود که جهت بعضی از ما اتفاق افتاده می باشد. زیر پرچم جمهوری اسلامی هستیم ولی امریکایی فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن می کنیم. تأسف دارد که بعضی به دست خود دوتبعیتی می شوند. قدر آن نعمت را نمی دانند که در کشور امام و پیشوا زمان و همچنین امام و پیشوا رضا(ع) و همچنین مملکت اهل بیت(ع) خواهند بود و همچنین در آن فضا تنفس می کنند.

متأسفانه بعضی از مدیران نظام خود را دو تبعیتی می کنند. اینجا می می شود با فریبکاری کار را جلو برد. ولی باید توجه داشت در حکومت خداوند تبارک و تعالی آن روش نیست. یا رومی روم یا زنگی زنگ! خداوند تبارک و تعالی دو تا گذرنامه نمی دهد. خطاب می کند یا تابع مملکت منی یا تابع مملکت شیطان! نمی می شود گفت ذره ای مشرکیم و همچنین ذره ای موحّد! درست می باشد که توحید مراتب دارد. ولی باید توجه داشت در صورتی که مشرک باشی دیگر از دایره توحید خارج هستی.

خداوند متعال می فرماید کسی که بنا دارد در غالب غیبت، شین مومنی را سبب می شود و همچنین به افشای اسرار دیگران دست یازد- چه رسد به آنکه تهمت بزند. جون هنگام و زمانی که بعضی را از غیبت نهی می کنید پاسخ می دهند: دروغ که نمی گویم. به چشم خودم دیده ام! حتی خیال می می شود غیبت کردن صرف گفتن بدی های شخص می باشد. نخیر! طبق روایات هرآنچه طرف ما راضی به گفتن آن هم نباشد غیبت می باشد. چراکه از حقوق و همچنین حریم خصوصی فرد می باشد. و همچنین حق دخالت نداریم- او را از حوزه حکومت خود اخراج می کنم و همچنین به حوزه حکومت شیطان می فرستم.

تبعه مملکت شیطان!

در هستی منطقه آزادی وجود ندارد. یا در ولایت الهی هستی و همچنین یا در صورتی که نیستی در ولایت شیطانی. خیلی مرزها دقیق می باشد. لذا در صورتی که از آن در خارج می می شود از آن هم در وارد ولایت غیره ای می شوی. آن هم چنان که هرکس در کشوری زندگی می کند تابع قوانین آن هم می باشد؛ کسی که به حوزه مملکت و همچنین ولایت شیطان وارد شد تابع قوانین شیطان می باشد. و همچنین همه کارهای او شیطانی می می شود. در پس نتیجه آن می شود که در صورتی که عمل صالحی هم انجام دهد شیطانی می باشد. نماز شب می خواند ولی شیطانی می باشد و همچنین مواخذه می می شود. زیرا و به درستی که سحر برمی خیزد؛ نوافلش را با صدای بلند می خواند تا همسایه بشنود. به خاطر همین عمل به ظاهر مستحب هم کتکش می زنند. زیرا و به درستی که تابع ولایت شیطان شده می باشد و همچنین نماز شبش هم ریایی و همچنین شیطانی می باشد.

به عمل کار برآید…

آنکه ابلیس چهار هزار سال شمسی در آسمان چهارم به عبادت مشغول بوده می باشد و همچنین به فرموده امیرالمومنین(ع) : لا یدری ا من سنتی الدنیا ام من سنتی الاخره. – البته حضرت می دانند ولی می خواهند به اهمیت بحث و داستان اشاره کنند- می فرمایند: معلوم نیست آن چهارهزار سال شمسی براساس سالهای دنیاست که بر حسب حرکات خورشید و همچنین ماه محاسبه می می شود یا آخرتی می باشد که هر روزش پنجاه هزار سال شمسی دنیایی می باشد. عبادت شیطان در زمین نبود بلکه در آسمان بود.

بین آدم نماهای حیوان سیرت نبود بلکه در صفوف فرشته ها بود. ضمن آنکه مزاحمی هم جهت عبادتش وجود نداشت. نه طلبه و همچنین دانشجو بود نه مدیر و همچنین سیاست مدار. بلکه یک سره همه آن مدت دراز را در عبادت خداوند تبارک و تعالی گذراند. ولی باید توجه داشت معلوم می می شود همه آن عبادات بی ثمر بوده چرا که خودش را هم نتوانسته نجات دهد. مثل آن هایی که مدعی عرفان خواهند بود ولی هزار جور فساد از آنها سر می زند. معلوم می می شود عرفانشان دروغ می باشد. بهترین شاخص جهت فهم صحت ادعاهای عرفان و همچنین معنویت و همچنین اخلاق، عمل سرزده از مدعّی می باشد.

راجع به یکی از افرادی که مدعی عرفان هم هست جایی گفتم که عرفان آن آقا عقیم می باشد. جهت آنکه در صورتی که اهل سلوک بود- آنچنان که مدعی می باشد جزء اقطاب عرفا و همچنین صوفیه می باشد- و همچنین عرفان علوی و همچنین زایا داشت خودش را نجات می داد. نمی رفت مسئول دفتر فرح می شود. عارف و همچنین مسئولیت دفتر فرح!؟ آن چه عرفانی می باشد!؟ خودت را نتوانسته ای نجات دهی؛ حالا مدعی هستی که دیگران را می توانی با آن عرفان نجات دهی!؟ به هر حال عمل آدم بایستی و حتما نشان بدهد. در صورتی که عمل انسان پس نتیجه آن می شود که ندارد معلوم می می شود آن هم عمل اشکال دارد. چهار هزار سال شمسی عبادت ابلیس، ابلیسی بوده می باشد. البته حضرت می فرماید اینجا یک چیز اتفاق افتاد و همچنین آن هم آنکه ابلیس کبر ورزید. و همچنین آن تکبر او را ساقط کرد.

هر کس محاسبه نکند از ما نیست!

ما هم بنشینیم محاسبه کنیم که چند بار در روز ساقط می شویم؟ خیال می کنیم خداوند تبارک و تعالی با شیطان دشمنی داشت و همچنین دنبال بهانه ای بود که بعد از چهار هزار سال شمسی عبادت، او را ساقط کند؟ نه! بلکه خداوند دلسوز بندگانش می باشد و همچنین دائم می خواهد پر و همچنین بال مخلوقاتش را بگیرد و همچنین با رحمت با آنان برخورد کند.

نه آنکه خیال کنیم خداوند –العیاذبالله به تعبیر عامیانه- با ابلیس پدرکشتگی داشت! پدر کشتی و همچنین تخم کین کاشتی! نخیر آقا! خداوند با کسی تعارف ندارد- العیاذ بالله-پسر خاله ما نیست! حالا ما حساب کنیم ببینیم چند بار در روز مثل ابلیس سقوط می کنیم؟ العیاذ بالله چند بار کبر می ورزیم؟ چند بار به عجب گرفتار می شویم؟ چند بار دروغ می گوییم و همچنین غیبت می کنیم؟

امام و پیشوا کاظم(ع) در حدیثی می فرمایند: «هر آن هم کسی که هر روز محاسبه نداشته باشد-هر روز ننشیند حساب و همچنین کتاب کند که من امروز چه بلایی سر خودم آوردم- از ما نیست.»

با خود چکار می کنیم؟

می خواهید بفهمید چه کسی شیعه می باشد؟ «سلمان منا اهل البیت» یعنی چه؟ سلمانی که یک پیرمرد دویست و همچنین چند ساله می باشد و همچنین همه ادیان را تجربه کرده تا به اسلام رسیده می باشد. و همچنین در اسلام هم کنار امیرالمومنین(ع) قرار گرفته، چه اتفاقی افتاده می باشد که فرموده اند: «سلمان از ما اهل بیت می باشد». آن هم وقت غیره ای هم در بیت پیغمبر می باشد ولی مطرود می باشد. ما گمان می کنیم خودمان چه حال و همچنین روزی داریم؟ می فرماید می خواهید مطلع شوید؟

غروبی، آخر هنگام و زمانی که بنشینید ببینید آن هم روز با خود چه کرده اید! و همچنین در صورتی که کسی بی مبالات باشد- که ان شاءالله ما طلبه ها آن گونه نیستیم و همچنین نباید چنین باشیم- مثل آن می باشد که از ابتدای روز چاقو به دست گرفته و همچنین پییوسته خود را زخم و همچنین زیل کرده می باشد. یا مثل کسی می باشد که درون لجن رفته و همچنین همه وجودش را لجن های متعفن بدرنگ گرفته می باشد. در صورتی که بنشیند و همچنین محاسبه کند می گوید خدایا من با خود چه کرده ام! واقعا بایستی و حتما با خداوند تبارک و تعالی خلوت کرد و همچنین معترف بود به آنکه خدایا هر چه در ذهن من هم خطور کرده می دانی ما تخفی الصدور در مشت توست! صادقانه بگوییم خدایا ببخشید! البته به خاطر کارهای خوبی هم که کرده ایم امیدوار شویم.

خداوند هم صفات جمال دارد و همچنین هم صفات جمال. صرفا به صفات جلالی الهی توجه نکنیم! بایستی و حتما ساحت الهی را جمالی هم دید. خدایی که یک سویه دیده می شود خداوند تبارک و تعالی نیست! مثل اسلام تک ساحتی که اسلام نیست. اسلام رحمانی محض، اسلام نیست. کما آنکه اسلام داعشی هم اسلام نیست. هیچکدام اسلام نیستند. اسلام آن هم می باشد که هم رحمانیت دارد و همچنین هم سطوت و همچنین جهاد و همچنین حماسه. هم جاذبه دارد و همچنین هم دافعه.

توبه پایان کار نیست!

بعضی گناهان طوری می باشد که مشکل دارد و همچنین با توبه مشکلش حل نمی می شود که غیبت شامل آنها می باشد. پرسیده شد چرا نقل شده الغیبه اشد من الزنا؟ زنا که آن همه در قران و همچنین روایات و همچنین در عرف مومنین و همچنین متشرعین گناه سنگینی می باشد. فرمودند: به جهت آنکه در صورتی که کسی از زنا توبه کرد پاک می می شود ولی غیبت، تضییع حق الناس می باشد.

طرف مقابل تو تنها خداوند تبارک و تعالی نیست. بایستی و حتما سراغ غیبت شونده بروی و همچنین رضایت او را جلب کنی! زنده می باشد یا مرده؟ پیدایش می کنی یا نه؟ رضایت می دهد یا نه؟ به او هم دسترسی یافتی با بقیه ای که شنیده اند چه می کنی؟ آنها که شنیده اند و همچنین نقل کرده اند چه؟ چگونه و چطوری می خواهی ذهن آنها را تصحیح کنی؟ آبروی مومنی را برده ای! لذا غیبت از زنا شدیدتر می باشد.

روایتی سنگین و همچنین کمرشکن!

آنگاه در روایتی می فرمایند: «أوحى الله إلى موسى علیه السلام؛ من مات تائبا عن الغيبه فهو آخر من يدخل إلى الجنه و همچنین من مات مصرّا عليها فهو أول من يدخل النار» (مستدرک وسائل الشيعة : ۹ / ۱۲۶) در صورتی که کسی بمیرد و همچنین از غیبت توبه کرده باشد؛ آخرین کسی می باشد که وارد بهشت می می شود.

حالا چقدر طول می کشد تا نوبت به آخرین فرد یا شخص برسد؟ و همچنین الله العالم! آیا بعد از افرادی می باشد که وارد جهنم می شوند و همچنین عذاب را می چشند و همچنین مدتها طول می کشد تا تطهیر شوند؟ یعنی آیا در آن مدت اهل غیبت در محشر سرگردان خواهند بود؟ یا عذاب می کشند تا دیگران هم در عذاب تطهیر شوند و همچنین وارد بهشت گردند و همچنین آنگاه اینان به عنوان آخرین نفرات وارد بهشت می شوند؟

ولی باید توجه داشت در صورتی که کسی توبه نکند و همچنین بمیرد اولین کسی می باشد که وارد جهنم می می شود. ان شاء الله خداوند متعال ما را از گزند آن رذیلت- که مانند بعضی رذائل دیگر اکثرا و بیشتر هم گریبان گیر ما طلبه ها می باشد -حفظ کند. حسد، غیبت و همچنین عجب شامل رذائل اختصاصی نخبگان می باشد. که علماء و همچنین طلبه ها و همچنین مدیران و همچنین هنرمندان از آن هم جمله اند. آنچنان که بعضی بیماری های جسمی مانند چاق شدن و همچنین مرض قند اختصاص به اشراف دارد. یک سری از بیماری های روحی هم مختص به اقشار ویژه ای از نخبگان می باشد. و همچنین ما خواه ناخواه مبتلاییم. خداوند متعال ما را از معرض آن معاصی و همچنین رذائل خارج کند.

خداوندا ما می خواهیم که به آن عوارض و همچنین امراض مبتلا نشویم ولی خطا می کنیم و همچنین نمی فهمیم. لغزش می کنیم و همچنین حتی گاهی فضا ما را به آن سمت می برد. گاهی دیگران ما را وا می دارند. هزار و همچنین یک عامل و همچنین محرک و همچنین رانشگر، سبب می می شود که به دامن گناه بیفتیم و همچنین مبتلا به رذیلت شویم. ضعیفیم! تو خود فرموده ای که ما را ضعیف خلق کرده ای و همچنین البته اقتدار و قدرت هم داده ای. بار خداوندا به ما نیرو و همچنین اقتدار و قدرت اطاعت از فرامین و همچنین احکام و همچنین دستورات خود را کرامت بفرما!

جملگی عمامه ایم!

چه بخواهیم و همچنین چه نخواهیم؛ چه بدانیم و همچنین چه ندانیم؛ دیگران ما را سرباز امام و پیشوا زمان می خوانند و همچنین می دانند. شهروندان و مردم شهر ما را آن گونه می خواهند و همچنین می شناسند. جهت همین می باشد که نقاط ضعف ما را تحمل نمی کنند. توقع ندارند که ما بد باشیم! مایل نیستند بگویند: فلان طلبه یا روحانی فلان رفتار را کرد. آن که ملاحظه می کنید شهروندان و مردم شهر سخت می گیرند حق دارند. جایی عرض کردم ما طلبه ها مثل عمامه مان هستیم. سفیدیم یک لکه هم دیده می می شود. ممکن می باشد بعضی اقشار اینجور نباشند. خیلی آلوده اند. کسی نمی بیند. ولی کوچکترین لکه هم ما را سیاه می کند و همچنین دیده می می شود. مثل عمامه بالاسریم.

در معرض انظاریم. اقشار دیگر اینطور نیستند. اصلا خود ما عمامه ایم. ما معمم نیستیم. بلکه به عبارت دقیقتر متعمّم هستیم. سفیدیم. عمامه سیاه هم همین طوراست. یک لکه سفید رویش دیده می می شود. جوراب در صورتی که کثیف بود ایرادی ندارد ولی عمامه نباید کثیف باشد! بلکه بایستی و حتما همواره سفید و همچنین تمیز باشد. شهروندان و مردم شهر آن انتظار را از ما دارند. و همچنین به حق هم انتظار دارند. البته نباید به اشتباه ما را معصوم تلقی کنند. آن را بایستی و حتما توجه داشت و همچنین به شهروندان و مردم شهر گفت.

شهروندان و مردم شهر بایستی و حتما توقع عدالت از ما داشته باشند نه عصمت! ولی در صورتی که عادل نباشیم حق دارند به ما اعتراض کنند. خود ما طلبه ها هم در بین خود از دوستان و همچنین اساتید خود توقع عدالت داشته باشیم نه عصمت! ممکن می باشد خطایی بکند ولی باید توجه داشت از طلبه گناه کبیره انتظار نمی رود. یا در صورتی که مرتکب صغیره شد هی تکرار نکند که تغییر پیدا کردن به کبیره می شود. طلبه بایستی و حتما اینجور باشد. خداوندا تقوا، ورع- که بالاتر از تقواست- و همچنین عدالت نصیب ما بگردان.

منبع: مهر

انتهای پیام

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد: آن گناه سلامتی را از انسان می گیرد! در تاریخ نشر یافته شده شده می باشد

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

خرید vps خرید vps ارزان خرید سرور مجازی خرید سرور مجازی ارزان خرید وی پی اس خرید وی پی اس ارزان خرید فیلترشکن خرید vpn خرید vpn ارزان خرید vpn خرید vpn