محتوا دادن به وب سایت فروشگاهی

می خواهیم نکات با اهمیت در محتوا دادن به وب وب سایت فروشگاه آنلاین را با نیز مرور کنیم.

%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C %D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87 %D8%B3%D8%A7%D8%B2 محتوا دادن به وب سایت فروشگاهی
فروش فروشگاه اینترنتی

باید بگویم محتوا از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و می تواند فروش شما را متحول نماید .بسياري از وب وبسایت ها سعی می کنند با داشتن وسائل های چند رسانه ای بتوانند محتوای را هر چه خوب به کاربر منتقل نماید .

امروزه محتوا از طریق عکس ، متن ویدیو صدا و…. انتقال می یابد .

شما باید از این وسائل ها به بهترین نحو استفاده بکنید تا بتوانید این سری بسیار با اهمیت از راه اندازی وادامه حیات وب سایت را به بهتر ی پشت سر بگذارید .

فرض بکنید شما تمام مراحل را طی کرده اید مشغول تبلیغات هستید . تبلیغات نرخ بر است هر کاربری که رویْ به وب وب سایت شما می آورد سرمایه بسیار فوق العاده است که شما باید از او حفاظت بکنید . تا مبادا تعرفه تبلیغات شما از بین برود . همچنین هرگز از وسائل های جادویی محتوا غافل نشوید .

در اینجا من تنها به گفتن نکات با اهمیت برای داشتن محتوا و سود بردن از این محتوا اشااره می کنم .

ساختار وب وبسایت شما

اول از همه خود وب سایت شما باید به گونه ای باشد که کاربر پسند باشد یعنی کاربر به بهتر ی بفهمد الان در کجای وب وبسایت شما قرار دارد چه چیز هایی در قبل بعد صفحه جاری است . اگر این امکان که باید از طریق طراحان فروشگاه ساز شما حاصل شود، به بهتر ی پیاده سازی نشده باشد محتوای شما هر چقدر هم که بهتر باشد کاربر وب سایت شما را ترک خواد کرد .یعنی وب وبسایت شما وب وب سایت قابل فهم باشد کاربر به خوب ی موقعیت نسبت به وب سایت را درک نماید .

وبتواند هدف خود را در وب سایت شما پیدا نماید و از آن استفاده نماید .

معرفی محصول

معرفی محصولات باید دارای خصوصیات خاصی باشد به عنوان مثال جدولی برای معرفی خصوصیات ی محصول قرار بدهید حاوی : وزن، جنس تهیه کشور ، گارانتی، رنگ ، …. و تمام خصوصیات ی که مشتری برای خرید از راه دور به آنها نیاز دارد . تمام خصوصیات محصول باید کاملا به روز باشد به عنوان مثال : موجودی و عدم موجودی و همين طور قیمت چنانچه همواره به روز نباشد شما مشتریان را از دست خواهید داد .

تنظیم شیوه گفتار

هرچه بیشتر به معرفی خصوصیات محصول به صورت صادقانه بپردازید خوبتر است تا این که از کلمه هایی شبیه : بهترین ، رویایی خارق العاده مصرف بکنید . همچنین گفتار صادقانه باعث کسب اعتماد مشتری می شود . چنانچه محصولتان دارای ويژگی بدی است . شما ابتدا با بیان محاسن پس با بیان کردن معایب اعتماد مشتری را جلب بکنید .

استفاده هرچه بیشتر از عکس های واقعی . منظور از عکس های واقعی، عکسهایی است که خودتان از محصول گرفته اید نه این که در اینترنت جستجو کرده باشید عکسهایی از ان محصول به دست اورده باشید . چون در اکثر مسائل این گونه عکس های فرق های جزیی با کالای شما دارند این نارضایتی مشتری را در بر خواهد داشت.

همچنین سعی بکنید محصول را همانظور که در واقع یت هست به مشتری نشان دهید . به عنوان مثال زمان ی شما تصویر از کالای خود می گیرید چنانچه این تصویر از نزدیک تهیه شود، مشتری وب وب سایت شما اندازه ان را بزرگتر از آنچه که هست درک خواهید کرد. پس خوب است با نوشتن اندازه در عکس یا قرار دان کالا در کنار یک جسم که تمام اندازه آن را می دانند . اندازه واقعی را به ذهن کاربر انقال دهید. کبریت نمونه جسمی است که تمام اندازه آن را می دانند!

مصرف از ابزراهای محتوایی – ( رسانه )

هرگز وسائل هایی نظیر : شبکه های اجتماعی خبرنامه آر اس اس – را فراموش نکنید. این وسائل ها باعث می شوند کاربران شما از مطالب و اطلاعیه های نو شما با شوند

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

خرید vps خرید vps ارزان خرید سرور مجازی خرید سرور مجازی ارزان خرید وی پی اس خرید وی پی اس ارزان خرید فیلترشکن خرید vpn خرید vpn ارزان خرید vpn خرید vpn